Na Chodovci 54, Praha 4
tel: 272 011 880
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
datová schránka 6zzz9py
IČO 6138 4704
Pokyn ředitele školy - 14.10.2020
Vláda České republiky omezuje s účinností ode dne 14. října 2020 do dne 20. listopadu 2020
provoz základních škol podle školského zákona, a to tak, že se zakazuje osobní přítomnosti žáků na základním vzdělávání v základní škole.
Zároveň omezuje provoz středisek volného času, školních družin, a to tak, že zakazuje osobní přítomnost dětí, žáků a studentů a jiných účastníků na tomto zájmovém vzdělávání.
Třídy přecházejí v tomto termínu na distanční vzdělávání.
Škola v přírodě v týdnu 19.10. - 23.10.2020 se ruší.
Pokyny vyučujících k distanční výuce sledujte na Bakalářích.
Dny 26. října a 27. října 2020 MŠMT stanoví pro žáky škol jako volné dny. V týdnu od 26.10. – 30.10.2020 neprobíhá výuka.
Obědy:
Provoz školní jídelny ZŠ Na Chodovci nebude přerušen. Žáci mají v době distanční výuky nárok na dotovaný oběd.
Výdej obědů pro žáky: 13:00 - 13:45 h. V případě nezájmu o obědy, je nutné je odhlásit.
Jídelníček od 14.10.2020 je upraven. Je nutné dodržovat zvýšená hygienická opatření a nařízení. V jídelně bude zajištěn pedagogický dohled.
Školní rok 2020/2021
9.10.2020 - Děti - 3.A.B, 4.A,B jsou v 11:20 hod. asi 25 km od Prahy. Předpokládaný příjezd ke škole - kolem poledne.
5.10.2020 - Děti ze 4.A,B a 3.A,B dojely na Semerink v pořádku. (Semerink)
5.10.2020 - Nové Nařízení Hygienické stanice hl. m. P. č. 15/2020
ROUŠKY
S platností od pátku 18.9.2020 včetně platí povinnost nosit roušku pro žáky 2. stupně ZŠ ve všech prostorách školy, tedy i ve třídě. Prosíme rodiče, aby děti vybavili nejméně dvěma čistými rouškami, které bude mít žák v igelitovém sáčku.
Žáci 1. stupně nosí roušku zatím pouze ve společných prostorách školy.
Děkujeme za pochopení situace a respektování tohoto pokynu.
Vzhledem ke zhoršující se epidemiologické situaci bude od čtvrtka 10.9.2020 platit povinnost nosit roušky ve vnitřních prostorách budov v celém Česku.
Aktualizované pokyny v souvislosti s COVID – 19
třídní schůzky - 9.9.2020, 17:30 hod., žádáme rodiče, aby v prostorách školy použili roušky. Děkujeme.
informace ze školní jídelny - zde
Vysvědčení - jak proběhne závěr školního roku
Závěr školního roku proběhne obdobně, jako tomu bylo v minulých letech, tedy za účasti všech žáků. Umožní to úprava mimořádného opatření ministerstva zdravotnictví, které se týká omezení v oblasti školství – viz sdělení MŠMT.
26.6.2020
8:00 – 8:20 – třídní učitelé si před školou vyzvednou své žáky, vyberou čestná prohlášení. Žáci se nebudou přezouvat, ve škole budou mít roušky, do školy nebudou moci osoby s příznaky virového onemocnění. Případný doprovod žáků bude čekat před školou.
8:30 – 9:00 – rozdávání vysvědčení
9:00 – 9:?? – poslední zvonění
9:30 – 11:00 – vydávání obědů
Děti, které se zúčastňovaly i odpoledních vzdělávacích aktivit (do 16:00 hod.) budou se svými pedagogy v obvyklých učebnách. Pokud budou chtít odejít v jiný čas, než který je uveden na přihlášce, musí mít písemné vyjádření o odchodu ze školy.
Nerozdaná vysvědčení si lze vyzvednout v kanceláři školy.
Moc si vážíme odpovědného přístupu naprosté většiny žáků k netradiční výuce, velmi děkujeme dětem a jejich rodičům za zvládnutí tohoto nestandardního pololetí.
Přejeme krásné, ničím nerušené prázdniny.
Školní rok 2020/2021 zahájíme v úterý 1. září 2020.
Informace k závěru školního roku
29. 6. a 30. 6. - ředitelské volno
Vysvědčení vydáváme v pátek 26. 6.
Zameškané hodiny budou počítány do 10. 3. Zameškané hodiny dětí, které chodí nyní do školy, se za období od 25. 5. nezapočítávají.
Učebnice:
1. stupeň - odevzdání stávajících a rozdání nových učebnic proběhne v září
2. stupeň - odevzdání stávajících učebnic proběhne v červnu na třídnických hodinách, nové učebnice dostanou žáci v září
Pokud máte doma někdo knihy ze školní knihovny, prosím o vrácení do školy (zadní vchod – zvonit na paní hospodářku).
Informace pro zákonné zástupce a žáky 9. ročníku
Vážení rodiče,
v souladu s usnesením vlády č. 491 ze dne 30. dubna 2020 je od 11. 5. umožněna osobní přítomnost žáků 9. ročníků pro účely přípravy na přijímací zkoušky.
Obsahem je učivo především z předmětů přijímací zkoušky, cílem je příprava na přijímací zkoušku. Časový rozsah a organizaci stanoví ředitel školy.
Docházka do školy za účelem přípravy na přijímací zkoušky není povinná.
Přihlášení žáka/žákyně
Přihlásit žáka/žákyni do školní skupiny lze odevzdáním vyplněného čestného prohlášení. Prohlášení doručte do školy nejdéle do 7. 5. 2020:
e - mailem Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
do schránky u školy
Žáka nelze zařadit do školní skupiny později než k 11. 5. 2020.
Pokud zákonný zástupce čestné prohlášení nepodepíše, nebude žákovi ve škole osobní účast umožněna.
11. 5. 2020 bude dálkovým přístupem oznámena organizace přípravy na přijímací zkoušky (termín začátku, rozdělení do skupin).
V případě nejasností volejte – 272 011 882.
Čestné prohlášení (příloha)
Ochrana zdraví a provoz základních škol v období do konce školního roku 2019/2020 (výňatek z dokumentu MŠMT)
Organizace výuky od 25. 5. 2020 pro 1. stupeň
Pokyny pro zákonné zástupce žáků 1. - 5. ročníků – ZŠ Na Chodovci
Přílohy:
Ochrana zdraví a provoz základních škol v období do konce školního roku 2019/2020
Kdo je online
Právě přítomno: 180 hostů a žádný člen